CELEBRATION
Montse Colomé
DANSA
Idea i interpretació: Montse Colomé.
Mirada escènica i tècnica: Sergi Faustino
Fotografia: Tristán Pérez-Martín. ©Tristan Perez-Martin + La Caldera
Empremtes dins l’espectacle de Jordi Vidal, Jordi Bulbena, Jordi Cardoner, David Pintó, Oscar Dasi, Carles Mallol, Ramon Colomina, Inés Boza, Clàudia Solwat, Pere Faura.
Aquesta peça ha rebut el suport de les beques Barcelona Crea de l’Ajuntament de Barcelona i ha estat en residència a la Casa del Teatre Nu de Sant Martí de Tous i a la Fàbrica de Creació La Caldera-Les Corts de Barcelona.
Em plantejo aquest Ball Parlat com una celebració un espectacle/festa, on poder compartir les meves vivències amb el públic al meu costat, ballant amb mi, acompanyant-me ballant, que és el que més he fet al llarg de la meva vida. D’aquí el títol de la peça: Celebration. Una celebració de 60 anys ballant i bellugant-me al voltant de les arts escèniques.

