Shrek, kebabs i la caiguda de Iugoslàvia

Eduard Olesti - FESTIVAL Z

Finalitzat
dijous 9 de juliol | 17:00 h

Creació i interpretació: Eduard Olesti.
Amb la participació dels seus bons amics: Maz Azemar, Rita Capella i Margarit, Enric Lizano i Marc Molins.
Amb el suport de: BCN CREA i la Fundació Joan Brossa, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i el Festival TNT.

Fotografia: Alessia Bombaci.

Creació d’Eduard Olesti.

Amb la participació dels seus bons amics (Maz Azemar, Rita Capella i Margarit, Enric Lizano i Marc Molins)
Amb el suport de la beca BCN CREA, adjudicada a través de la Fundació Brossa.
Aquesta obra ha rebut una beca de creació artística, recerca i innovació del Departament de Cultura.
Espectacle estrenat al TNT X Corralito 2025.

Compartir

Què tenen a veure Shrek, els kebabs i la Guerra dels Balcans? Conferència academicofestiva, entenimentada i autoparòdica sobre la fi del llenguatge.Un recorregut amb paraula i PowerPoint per la cultura pop, la història, el desig, la poesia o la por.

A partir de la paraula i el PowerPoint, de diapositiva en diapositiva, parlarem dels homes, la cultura pop, els deliris psicoanalítics, la història d’un país desaparegut, el turisme de masses en escenaris tètrics, els mems d’Shrek, la metafísica en la història de la gastronomia, el desig eròtic, les princeses, en Tomàs Molina, el dolor dels altres, els cementiris, la velocitat, el genocidi, la poesia, els castells i la por.

 

Avís general: Contingut sensible.
Avís accessibilitat: L'obra compta amb les següents mesures: so amplificat, touch tour (amb reserva prèvia) i audiodescripció.
Per poder sol·licitar el dispositiu o la visita tàctil, s'ha de fer mitjançant correu electrònic a comunicacio@festivalz.org per fer reserva prèvia o directament a l'entrada del teatre el dia de la funció, sempre i quan, quedin dispositius lliures.

Dijous
09
jul
17:00 h
 
Des de
14 €
Finalitzat
Activitats relacionades
GROC
Feliu Formosa - Les Responsables
dl. 26.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Casero 25
Actual
OBRES DEL PREMI JUST M. CASERO 2025
Roger Vilà Padró - Ramon Macià - Benet Salellas
dt. 27.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Contravers
Actual
A contravers
Poesia i música en directe amb Montse Maestre i Òscar Serradilla, a partir de poemes d’alumnes i exalumnes de l’Aula.
dc. 28.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
EL GRAN MANICOMI
Antonina Canyelles - Estudi Zero Teatre
dj. 29.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Glòria Vila - Casero
Actual
ENTREGA PREMI JUST M. CASERO
Amb l'actuació de Glòria Vila
dv. 30.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Josafat | © Narcís Garcia
Actual
JOSAFAT
Dir. Albert Reverendo
ds. 31.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable