De mares a filles

Anna Hidalgo - Companyia Ahí lo dejo

Finalitzat
Del dj. 07.04.22 al dv. 08.04.22 | 20:00 h

Autora i directora: Anna Hidalgo

Ajudant de direcció: Meri Yanes

Actrius: Mireia Vallès i Gal·la López

Escenografia: Ahí lo dejo

Vestuari: Emma Bover

Disseny gràfic: Marina Prunell i Josep Ruscalleda

Il·luminació: Toni Pujol

Vídeo: Uri Roura

Producció: Ahí lo dejo

Compartir

“De mares a filles ens parla de la maternitat en un moment tan complex com és l’adolescència. De l’acostament i de l’allunyament, de la convivència, de l’abans i de l'ara. El projecte vol esdevenir un mirall on moltes mares i filles es puguin mirar i es puguin sentir reflectides. En to de comèdia i traient-li ferro a l’assumpte és una obra on vol mostrar la complexitat de les relacions humanes. Tenim ganes de parlar de les dones i de tot el seu món, del que ens fa somiar i el que ens fa patir. De la nena, la jove, la mare, de la filla, del tot el seu univers emocional, sense condicionaments i d’una manera clara.”

“De mares a filles parla de les relacions entre una jove adolescent i la seva mare, de les coses que les uneixen i de les coses que les separen, d’això...de la vida en si.”

Una escena de l'obra va ser seleccionada al Festival Píndoles 2020 i l'obra ha estat guanyadora del Premi Implica'ns 2021.

Dijous
07
abr
20:00 h
 
Des de
12 €
Finalitzat
Divendres
08
abr
20:00 h
 
Des de
12 €
Finalitzat
Activitats relacionades
GROC
Feliu Formosa - Les Responsables
dl. 26.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Casero 25
Actual
OBRES DEL PREMI JUST M. CASERO 2025
Roger Vilà Padró - Ramon Macià - Benet Salellas
dt. 27.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Contravers
Actual
A contravers
Poesia i música en directe amb Montse Maestre i Òscar Serradilla, a partir de poemes d’alumnes i exalumnes de l’Aula.
dc. 28.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
EL GRAN MANICOMI
Antonina Canyelles - Estudi Zero Teatre
dj. 29.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Glòria Vila - Casero
Actual
ENTREGA PREMI JUST M. CASERO
Amb l'actuació de Glòria Vila
dv. 30.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable
Josafat | © Narcís Garcia
Actual
JOSAFAT
Dir. Albert Reverendo
ds. 31.10.26 | 19:00 h
Proposta de Poesia Estable